Wednesday, November 23, 2016

გიო და მაია - ქორწილი / Gio & Maia - Wedding (მცირე ფოტო კოლაჟი)



გიოს როდიდან ვიცნობ აღარც მახსოვს. პირველივე კლასიდან ჩვენთან იყო, მერე გადავიდა სხვაგან, მაგრამ 12-13 წლისები ვიყავით, როცა ერთად "კომპიუტერებზე" დავდიოდით. მერე ისევ კლასელები გავხდით, თუმცა კლასელობის გარდა საერთო ინტერესმა - რეპმაც დაგვაახლოვა. გიო ჯგუფ "უცხოს" წევრი იყო, იმ ჯგუფის რომელიც მე და ხოსემ დავაარსეთ და საიდანაც მოდის ჩემი მეტსახელი და შემდეგ უკვე "უცხოგრაფი". გიო არის ერთ-ერთი ყველაზე აქტიური და ჩემი ახლო ბავშვობის მეგობარი.

გიოს და მაიას სიყვარულის შესახებ მოულოდნელად გავიგე ამ წლის დასაწყისში ერთ-ერთ ქორწილში, სადაც მე ფოტოგრაფი ვიყავი, გიომ კი მაიას სიურპრიზად ხელი სთხოვა. არ ვიცი მაშინვე ჩიფიქრა თუ არა გიომ, რომ მათი ქორწილის ფოტოგრაფია მე უნდა მეთავა, მაგრამ მე ძალიან გამიხარდა ეს ამბავი. რადგან როგორც ზევით დავწერე, ჩვენ განსაკუთრებული ბავშვობის მეგობრობა გვქონდა.

ვიცოდი მათი ქორწილის დღე განსაკუთრებულად პოზიტიური რომ იქნებოდა, რადგან გიოც და მაიაც მხიარული და მუდამ ჟამს მომღიმარი წყვილია. სალონში მზადების პროცესიც განსხვავებული იყო, რადგან ორივე სტილისტია და მათსავე სალონში ერთმანეთის გამოპრანჭვაზეც თავად იზრუნეს.

დანარჩენს ფოტოებით მოგიყვებით. შეფსებები კი კომენტარების სახით თქვენთვის მომინდია.


















































































გიო ბეჟანიშვილი

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...